content-marketing-steps-6КОНТЕНТ МАРКЕТИНГ (МАРКЕТИНГ ЧРЕЗ СЪДЪРЖАНИЕ)
СЪС СВЕТОГЛЕД КАТО В СПИСАНИЕ

В момента вашите клиенти харчат до 75% от покупния цикъл, докато проучват онлайн сами, преди да изберат доставчик. За да може да попаднете в техния радар по време на този така важен период, трябва да публикувате наистина високо стойностно съдържание, което да образова и да ги подпомага в процеса на вземане на решение да се насочат към вашата търговска марка. Ако не използвате перспективите си, клиентите просто ще изберат вашите конкуренти.

РАЗЛИКАТА Е ИМЕННО В НАШИЯ СВЕТОГЛЕД КАТО В СПИСАНИЕ

Editorial review – редакторски преглед
Wide range of content types – голям обхват от различни видове съдържание
Audience research – проучване на аудиторията
Content is a commercial concern – съдържание с търговска загриженост
Quality is paramount – качеството е от първостепенно значение
Editorial calendar – редакторски календар
Analysis – анализ
ROI – възвръщаемост на инвестицията
Professional journalists – професионални журналисти
On-going not start-stop – непрестанен процес, без да започва и спира
Readership not just traffic – връзка с читателя, не просто трафик

С бързото разрастване на сферата на контент маркетинга, много агенции просто скочиха на този влак, а това във времето доведе до появата на голямо количество некачествено съдържание, което просто се публикува за да се пълни съдържание.
Ние сме агенция за маркетингов контент (маркетингово съдържание), в която работят само журналисти и затова предприемаме съвсем различен подход: ние прилагаме светоглед като в списание насочен към контент маркетинга.

КАКВО ОЗНАЧАВА ТОВА:

Нашият екип за контент маркетинг се състои от редактори, професионални журналисти и дизайнери, а не от СЕД копирайтъри.
Ние правим проучване на вашата аудитория и разбираме какво точно обичат да четат вашите потенциални клиенти.
Ние подготвяме план за издаването на съдържание, давайки структура и цел на вашия контент маркетинг
Ние създаваме съдържание, което напълно отговаря на нуждите на вашата аудитория
Ние ви предоставяме съдържание в голям обхват, включително:

  • новинарски статии за съответната индустрия
  • дискусии
  • блогове
  • инфографики
  • дълги тематични статии
  • съвети и консултации
  • ревюта
  • В&О (въпроси и отговори)
  • кратък преглед на новините
  • интервюта

Всеки един тип съдържание минава през стриктния поглед на редакторите – качеството е от първостепенно значение.
Всяка статия добавя стойност към цялостното ви портфолио (ние никога не създаваме съдържание, което просто да има цел да пълни сайта)
Ние непрестанно анализираме какво ще резонира с вашата аудитория (техните предпочитания са включени на преден план) и това, което няма да им допадне, се отхвърля.
Нашата цел е да изградим „връзката ви с читателя”, не само да увеличим трафика на уебсайта ви.
Ние мислим комерсиално по отношение на вашия контент маркетинг, като винаги се стремим да повишим ROI (Return On Investment/ Възвръщаемост на инвестициите).
Ние считаме, че контент маркетингът е една непрекъсната практика – работещото тяло, което набира инерция.

ПОМИСЛЕТЕ ЗА ЛЮБИМОТО ВИ СПИСАНИЕ

Вие обичате любимото си списание, вярвате му, чакате с нетърпение следващото издание и сте лоялен негов читател. То ви държи в течение на последните новини, образова ви и ви забавлява. Това е търговската загриженост, която изисква възвръщаемост. И вашето съдържание трябва да върши същото нещо.